17 Kasım 2011 Perşembe

Autumn Leaves (Deri Etek - Leather Skirt)

the falling leaves
drift by the window
the autumn leaves
of red and gold
...

edith piaf'dan geliyor!



sonbaharı pek yaşayamadan geçsek de
en azından bana göre
şu 1-2 hafta ankara'nın en güzel göründüğü zaman dilimi
her yerde dökülen yapraklar ve çıtırtısı eşliğinde
yapraklar üzerinde uzun yürüyüşler
soğuktan kızaran yüzler
arada düşen yağmur damlaları
hatta kar taneleri
biraz da olsa ısınmak adına
yudumlanan sıcak kahveler
işte beni ankara'ya aşık eden mevsim!

tamamm tamammm
itiraf ediyorum;
sanırım biraz fazla romantikleştim ama elimde değil!
herkes yaz gelirken canlanır mutlu olur
ben de kış gelirken
havalara uçuyorum!
ve de 
sinir oluyorum ki en sevdiğim günleri ders çalışarak geçiriyorum
belki kitap okumak yakışır bu havaya ama bir ders kitabı pek de yakışmıyor
tahmin ettiğiniz üzere vize haftasındayım
bu yüzden kayıplardayım
çok da üzgünüm!
=(

ehh öyleyse kış geldi geliyor
peki ya biz neler giyiyoruz, giymeye devam edeceğiz?
bu sezon bir deri modası aldı başını gidiyor
deri; ayakkabı ve çantadan daha fazlasını ifade ediyor
eldivenlere, taytlara, eteklere taşınıyor.

annemin ben bir buçuk yaşlarındayken bir resmi var
hemen o geliyor aklıma
mini deri bir eteği var
üzerinde salaş ama şık bir kazak
hemen telefona sarılıyorum
ve sonuç:
annemin eteğini sakladığını öğrenince havalara uçuyorum!

evet 80lerin sonu 90ların başından bahsediyorum
hani şu deri taytlar ve eteklerin uçuştuğu 
benim pek de hatırlayamadığım yıllar
gün geliyor ve yine modalar!

ben de şöyle bir dolaşıyorum neler varmış neler yokmuş!!!

bu etek benim favorim oldu!
gel benim ol her gün seni giyeceğim bıkmadan usanmadan
söz söz sözz!



 deri olur etek olur kırmızı olmazsa
hatrım kalır!
bir renk her şeye yakışır mı?
her şeyi güzelleştirir mi?
ve 
seksapalite katar mı!









...but I miss you most of all
my darling
when autumn leaves
start to fall.
...

nat king cole
ile bitirelim!


6 yorum:

  1. deri etekler harika. bende istiyorummm.

    buarada Edith Piaf'ı bende çok severimmm

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. eteklerden ben de istiyorum hatta hepsinden olsa hayır demem =)
    edith piaf ah ahh bu soğuk kış günlerinde loş ışık-edith piaf ikilisi vazgeçilmezim!

    YanıtlaSil
  3. kırmızı deri etek oldukça orjinal br parçaymı, ama giymesi accık cesaret isteyecek sanırım :)))

    www.sevalvemoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. kırmızı giymek her zaman bir cesaret istemiyor mu =)

    YanıtlaSil
  5. bu sezon 2 deri eteğim var cok mesudum:) birde su alttan 3 ude gozum var malum lookbook onunla kaynıyor:)

    YanıtlaSil
  6. oo ne güzelmiş =) benim de gözüm var vallahi ama bulamıyorum buralarda en son sipariş yolları gözükecek herhalde ya da işinin ehli bir derici bulmak şart olacak =)

    YanıtlaSil

mutluluk habercisi =)