11 Ekim 2011 Salı

İnci Boncuk! Kime Kime? Sana Bana!

kendisi için küçük ama benim için büyük
haftasonu alışveriş gezilerim tamamlandı.
ancak gel gelelim ki
ben o kadar avm, o kadar mağaza gezdim
hiç bir şeycikler bulamadım
=(
tüm mağazalar birbirinin aynıymış gibi geldi bana
hiç bir fark yaratan dizayn göremedim.
o kadar da sevinmiştim oysaki vintage altın çağını yaşıyor diye...
(tabii burada öğrenci bütçesinin de biraz payı var kabul)
fakat bir koton bir mango bir stradivarius
vs.
yok yok yok!
sanırım bana acil bir dikiş makinesi lazım!

evet
gelelim inci boncuk ne ola ki?
o kadar çok mağaza gezince az çok nabız tuttum.
her girdiğim mağazada
neredeyse istisnasız,
hırkaların, kazakların, süveterlerin
üzerilerinde inciyle karışık işlemeler mevcuttu.
en çok hoşuma giden detay da bu oldu sanırım.
bakalım gözüme takılanlar nelermiş?













ya da incili boncuklu takılar da tamamlayıcınız olabilir,
değil mi?





bu da yine ve yeni bir diy habercisi benim için.
siz de sıkıldığınız kazakları böyle inci boncuklarla hareketlendirebilirsiniz.
çok da şık olur bence!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

mutluluk habercisi =)