17 Ekim 2011 Pazartesi

Çorapsal Moda

resmi olarak kış ayına girdiğimizi
an itibariyle bir taraflarımı donduran soğuktan anlamış bulunuyorum.
tabii bu söylemim şu an ankara için geçerli.
malum 4 mevsim yaşayabilen güzide bir ülkeyiz.
penceremden bakınca görüyorum ki;
hala yaz olduğunu düşünüp inat eden insanlar yok değil!
ancak gel gelelim
artık kış!
bana sorarsanız bu durumdan şikayetçi miyim?
tabii ki:
hayır!
çünkü ben kış insanıyım.
kasım ayında doğduğum için de olabilir.
en azından hep öyle söylenir.
benim için kış
şöyle güzel puslu bir hava, hafif yağmur,
-hatta kar olursa tadından yenmez-
loş bir ışık, sıcacık bir içecek...
devamını da siz getirin artık!
=)
bir bakalım buraya nereden gelmişim
evet evet!
çoraplar!
hala "etekler, elbiseler, şortlar giymek istiyorum!!!"
 diyorsak 
kendimize bir yardımcı edinmenin zamanı geldi.
pentinin çoraplarını uzun zamandır çok beğeniyorum.
bu sezonkiler de çok hoşuma gitti hatta bir tanesini
doğruca wishlistime attım bile.
bakalım neler varmış neler yokmuş???

favorimle başlıyoruz...
sen nasıl bir güzelliksin böyle ya!


bu senenin en öne çıkan trendlerinden
puantiyeyi de atlamamışlar tabii ki.
geçen seneki modelini hemencecik kapmıştım.
bu sene puanlar biraz daha büyümüş,
biraz daha vintage hava katmış.
ikinci favorim kesinlikle!

wu huu!
çok seksi!








işte böyle...
o zaman; havalar daha dayanılmaz hale gelmeden
bol bol çoraplı kombin vakti!

2 yorum:

  1. Ah o birinci fotoğraftakine ve iri puantiyeliye bayıldım, hemen gidip almalıyım.

    Bu arada blogunu tesadüfen buldum, hoşgeldin aramıza :) İzliyorum, bana da beklerim

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Hoşbuldum ve sen de hoşgeldin!
    Ben de ikisine bayıldım kombinlerim bile hazir kafamda.. =)
    Blogunu bir suredir izliyorum zaten ve enerjine hayranim, biraz evvel profilinde gordum akrep burcuymuşşun nedeni anlaşıldı o zaman.. =)

    YanıtlaSil

mutluluk habercisi =)