24 Ağustos 2011 Çarşamba

Düşündün Öyleyse Yap!

görüyorsunuz
ilk gün heyecanından susmak bilemedim.
şimdi gelelim.
bu başlık nedir ne değildir.
nedir: düşündüğümüz her şeyi hayata geçirmenin bir yoludur.
örnek:
yolda gidiyoruz.
bir bluz gördük.
pullu boncuklu, aman yarabbi!
güneşte de bir parlıyor.
heh!
işte tam o anda;
a. gidip nereden aldın diye sorabiliriz.
b. sorarsak garip mi olur?
c. eski sezonsa mesela? bulamayıp ağlarız. =(
d. tabii ki aklımda duracağına üstümde dursun!!!
seçeneğimiz belli.

ya da bir dergide gördük, hmm yok tv'de?
belki de bir anda bir şimşek çaktı ve o an böyle bir bluze ihtiyacım var dediniz.
söz konusu biz kadınlarsak hepsi aynı anda bile olabilir.
=)
hemmen o kareyi beyin gücüyle fotoğraflıyoruz.
sonra
a. heyecanla eve koşup benzer bir bluz bulup işe koyuluyoruz.
b. bir sonraki alışveriş turumuzda benzer bir şey görüp alıyoruz.

(ps: farkındayım çok şıklı bir post oldu.
finaller beni bu hale getirdi sanıyorum!!!)

a veya b fark etmez.
ben evde benzer bir şey bulamadığımdan
bir sonraki alışveriş seansımda benzer bir bluz buldum.


sonra gittim. inci boncuklarımı aldım.


şanslıyım!
hep diyorum şanslıyım!
boncuklar da tam uydu.


başladım dikmeye!
bu kısım biraz zahmetli olsa da -zira tek tek onca boncuğu dik aman tanrım!-
son boncuğu dikip ipi kestiğiniz an ki zevk;
paha biçilemez!



ta daa!!
bluz hazır.

koş koş koş!
kombinle ve giy!
=)


unutmuyoruz.
azimli bir hatunun yapamayacağı şey yoktur! bu bir.
beceriksizlik diye bir şey de yoktur! olsa olsa deneyimsizlik vardır! bu da iki. =)
verimli bir ilk gün oldu diye düşünüyorum.
ne dersiniz?
=)

2 yorum:

  1. Kesinlikle katılıyorum, bazı arkadaşlarım ben yapamam senin gibi deyip geçiyor ama yanlış, pratikle her şey öğreniliyor.
    Bluz şahane olmuş, çok zarif duruyor, tebrikler..

    http://pontinintakilari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim =) kesinlikle yanlış, hayatta her zaman her şey için "ben bunun üstesinden gelirim" şeklinde yaklaşmak hem en doğru hem de en güzel davranış.. =)

    YanıtlaSil

mutluluk habercisi =)