2 Kasım 2012 Cuma

Gelsin Pullar Gitsin Payetler; Nerede Simler?

oldukça uzuun bir aradan sonra
yeniden buradayım.
hayatımda bir çok değişiklik oldu.
bu değişimleri sindirip
uzun uzun da dinlendikten
sonra blogun başına oturmaya karar verdim.
nerede kalmıştık?

tabii yazmayalı mevsimler geldi mevsimler geçti...
en sevdiğim mevsim yine kendini göstermeye başladı!
kasım ayına girmiş bulunuyoruz(!)
kış çocuğu olmamdan mütevellit bu aylar benim aylarım
bu zamanlar benim zamanlarım
o yüzden bir mutluyum bir mutluyum!
:)

şimdi kış gelmiş de nasıl gelmiş?
ne trendler getirmiş?
dergiler karıştırıldı..
mağazalar didiklendi..
ve
karar verildi!
pullar payetler simler her yerde!
ben şimdilik bu parıltılı dünyanın sadece kazaklar kısmını ele alıyorum.
çünkü bütüün bir hafta "kazak istiyorum, kazak istiyorum!" diye dolandım durdum.
sonunda kazağa da doydum!
bakalım bakalım nerelerde neler varmış???













ben bu allı pullu kazakların salaş olanlarını pek sevdim.
gece çıkarken
günlük hayatta
okulda
işte
her bir yerde giyilesiler!
ehh o zaman
bunlar da benden gelsin
=)


1 yorum:

  1. 6. kazak almadığıma pişman olduğum bir hırkayı anımsattı..

    YanıtlaSil

mutluluk habercisi =)