11 Nisan 2012 Çarşamba

Çiçek Baskılı Pantolonlar - Floral Print Trousers

son vizelerimi de
geride bırakıp
şöyle bir dinlendikten
sonra
yeniden buradayım!
=)
hayata dair bazı şeyleri
tahmin etsek de
gerçekleştiğinde daha bir farklı hissediyoruz sanırım.
şimdi neden durup dururken böyle bir ley dedim?
çünkü;
birinci olarak mezun oluyorum!
hem de bunu iki bölüm birden bitirerek yapıyorum!
normalde böyle şeyleri söylemekten pek hoşlanmam
ama
blog biraz da böyle bir şey değil mi?

ben aslında
modayla başarıyı özdeşleştiriyorum.
başarılı oldukça
hep daha fazla gözler önünde olursunuz
ve 
hep daha fazla
kendinize dikkat etmeniz gerekir.
işte tam olarak da bu yüzden;
modayla daha fazla içli dışlı olmalı,
kendinizi tanımalı,
stilinizi oturtmalısınızdır.

ne demişler?
"insan kıyafetiyle karşılanır, fikirleriyle uğurlanır!"

kısa bir iç döküşten sonra
...
hala ankara'ya gelmeye tenezzül etmese de
resmi olarak bahar aylarını yaşıyoruz.
bu sezonun en sevdiğim trendlerinden biri de
şüphesiz 
çiçek desenli pantolonlar oldu!
parklar bahçelerden sonra
pantolonlarımız da çiçek açtı,
pek de güzel oldu!
benim favori desenim tabii ki
iri pastel tonlarındaki güller!

"neler görmmüşüm"e geçmeden önce bazı şahsı muhteremlere selamlarımı yollamayı borç biliyorum:
öncelikle 
geçen sezon mudo'da gördüğüm gül desenli taytı aldırtmayan aşk'a selam olsun,
görüp duyup bilen ve bildirmeyene de aşk olsun!
=(
son olarak da geçen yaz kumaşçı kumaşçı dolaşıp gül desenli elbiselik kumaş arayan bünyemle
dalga geçip "abla senin o dediğin desenden anca koltuk kaplama olur" diyen sözde kumaşçılar!
size de selam olsun!
(bir yerde haykırmam lazımdı bunu)
=)

öyleyse...

favorimle başlayabiliriz!
tanrım! ne güzel şeysin sen öyle!
içimdeki vintage gül deseni aşkı bu pantolonla doruklara ulaştı!
hem de en sevdiğim pastel tonlarla!
ben bu pantolonu giyip,
kendimi prenses peri sanabilirim.
pantolonlu prenses de olabilir?!









şeker kız candy görünümü garantili pantolon bu olsa gerek!
ayna karşısına geçip kendimi izlerken
tüm tatlı ihtiyacımı giderebilirim sanırım!


 nevi şahsına münhasır bir blogger olarak milli pantolunumuza da yer vermemek olmazdı.
=)



nedense bu pantolon ve ayakkabı kombinini pek bi sevdim!
renkler içimi açtı
cıvıl cıvıllaştım!
tanrım duy sesimi!
ankara'ya güneş açsın artık!


o zaman ayşecikten gelsin!
hayat sevince güzel!
sevince tatlı günler
bir kuşu kelebeği
bir taşı sevin yeter!

sevelim, sevelim, sevelimmmmm!

9 yorum:

  1. herşeyden önce dereceni tebrik ederim harika iş çıkarmışsın:) blogu yeni keşfettim pek sewdim:) floral pabt bayılıyorum ancak henüz edinemedimen yakıkın zamand edincem diye umut ediyorummm:) bende beklerim sevgiler :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim =) bu sezon hepimiz eninde sonunda edinecegiz sanırım =) bu arada izmiri gördüm ben de koştum geldim hemen =))
      sevgiler..

      Sil
  2. bu yaz anlaşılan sıksık göreceğiz bu pantalonları =)

    banada beklerim =)

    YanıtlaSil
  3. iyi ki moda olmuş çok güzeller..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum doğru kombinlerle harika iş çıkartıyorlar =)

      Sil
  4. Some lovely prints here - I like the more subtle colours especially the first ones.
    http://missbbobochic.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
  5. bende de yok, giymeye de cesaretimyok amaherkes giysin ben seyredeyim :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim cesaretim vardı ama şimdilik insanlar derin bir nefes alıp çiçek desenlerine biraz mola verene kadar rafa kaldırdım yine de bazen ben de çok güzel kombinler görüp yazıyorum aklımın bir köşesine =)

      sevgiler..

      Sil

mutluluk habercisi =)